#1 Skrevet Mai 1, 2011 (endret) Har fått inn en turbotrykksmåler i bilen min, men vet ikke hvor jeg skal koble slangen? trykksiden etter turbo? men det er stort sett kun gummislanger Skal den på mellom turbo/intercooler eller mellom intercooler/innsug i det "plast" røre? Er en AFN motor. takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 Hei den skal vel kobles til på innsugsmanifoil, sjekk om det er en el. annen slange du kan kutte og sette inn et T stykke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2011 hei! heiv den på slangen til wastegaten eg, men da har jeg -0.7 på tomgang å -0.1 på makstrykk, mulig slangen ligger i klem en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2011 Wastegate er styrt med vakuum på AFN så den måler rett og du har koblet deg til på feil plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2011 finner ingen slanger på innsuget eg, å det er jo kun gummislanger fra turbo til intercooler ¨å en del fra intercooler til innsuge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2011 Tok å borte opp ett hål i plastslangen rett før innsuge å stappet slangen neri å tettet rundt, funket fett! nåla vibrerer så det holder men hiver på ett filter for å dempe litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...