#26 Skrevet Mai 2, 2011 (endret) litt fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2011 mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 3, 2011 kvaliteten på filmen er elendig, men den viser hvor lang kø det var for å komme inn på plassen og den ble 10-15 biler lengre litt senere veit jeg edit: dette var mesteparten av kolonna fra mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 3, 2011 kvaliteten på filmen er elendig, men den viser hvor lang kø det var for å komme inn på plassen og den ble 10-15 biler lengre litt senere veit jeg edit: dette var mesteparten av kolonna fra mjøsa Soundtrack? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 3, 2011 Tony Igy - astronomia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 3, 2011 Tony Igy - astronomia : dum :Ahh! Selvfølgelig! Det er så jævli' irriterende å ha det på tunga og så kommer det ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 3, 2011 Noen bilder fra dama http://s173.photobucket.com/albums/w61/LaViva/VACN%20Hadeland%201%20mai%202011/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 3, 2011 noen som tok av min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 4, 2011 Hvor mange biler ble det stillt ut denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 4, 2011 155 mot 164 i fjor, mener jeg å huske:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 8, 2011 Tøft med bilder, men folk er dårlige til å sladde skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 8, 2011 Tøft med bilder, men folk er dårlige til å sladde skilt. Da vil jeg foreslå at man dekker til skiltene sine når man står utstillt på treffet ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 8, 2011 Da vil jeg foreslå at man dekker til skiltene sine når man står utstillt på treffet ; Nå tenkte jeg på de som ble tatt mens man kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 11, 2011 Sent ute men her er noen av mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 11, 2011 Også et par til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...