#1 Skrevet Mai 1, 2011 Hei. Skal godkjenne en Passat 3C stv med justerbart senkesett hos biltilsynet, med 19" TSW felger som er produsert i USA. Jeg lurte litt på om det er noen der ute som har erfaringer med dette om jeg må ha papirer på felgene for å få disse godkjent i vognkortet også. Har vært i kontakt med butikken jeg kjøpte felgene i, og dem sa det var litt problematisk å få tak i godkjennings papirer på disse TSW felgene siden dem var produsert i USA og der har dem ikke de kravene vi har i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 Hva er innpresset på de da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2011 Innpresset er et45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2011 Så lenge rulleomkrets er innenfor +/- 5% av originalt og innpresset er +/- 15mm pr aksel så trenger du ikke godkjenne felgene. Dersom avviket er større trenger du TÜV-papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2011 Ok. For ellers må jeg vel sette på vinterfelga igjen.. Jeg kjøpte nye felger for at alt skulle være innenfor den lovlige grensen, så er litt kjipt om dem begynner å pirke på felga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...