#1 Skrevet Mai 1, 2011 hei! er det noen her som har info om hva det lille filteret som passer i det plastikk røret vedsiden av luftfilteret heter? og hva er dette er til? dette gjelder da altså for de som har fjernet den orginale luftfilter boksen. jeg ser at BSR har et komplett kit, men jeg finner ingen spesifikasjoner. hos meg står det nå plassert et KN åpent dobbelkonet filter, og hadde da sett for meg og skaffe en lignende filter for det lille røret også.. da dette aldri ble montert av tidligere eier! http://www.qwt.no/users/qwt_mystore_no/images/Article-4900420-1-600x450.jpg på forhånd takk:) Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 Veivhus ventilasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2011 Veivhus ventilasjon... ah.. riktig! du kjenner vel ikke til noe specs på dette filteret også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2011 NYTT spørsmål!: hvor kritisk er det og faktisk kjøre uten dette filteret? dette har da ikke vært montert på en god stund: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...