#1 Skrevet Mai 1, 2011 (endret) Som tittelen sier har panserwiren hoppet av fremme hvordan får jeg opp panseret nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 Brekkjærn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2011 Brekkjærn? Fant fram hammer'n jeg, men dama stoppa meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2011 Fant fram hammer'n jeg, men dama stoppa meg Du må mest sannsynlig ofre grillen vis du ikke klarer å komme til mekanismen gjennom grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2011 på b4 så får du lirket ett skrujern mellom lykta og panseret for og dytte låsen opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2011 Det der skjedde med bagasjeluken på Plymouthen.. Måtte bruke bajonettsag og kappe av hempen på låsen. for så å sveise på igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...