Anbefalte innlegg

Har montert 8x19 ET32 med 235/35 på min B7 avant,men subber litt bak på krappe dumper,eller hvis jeg har vekt bak i bilen,har Eibach sportline fjærer på S-Line understell,synes dette er rart siden jeg hadde en B6 sedan før med 8,5x19 ET30 235/35, med samme fjærer,uten at dette var tema,selv med 5personer og bagasje,noen som har noe ide om hva årsaken er til dette?,tar bare borti plastinnerskjermen,men har lyst å finne en løsning på dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkstrekk. Du har mer dekkvegg nå på 8x19 enn 8,5x19. Det er også stor forskjell fra merke til merke. Nankang er kjent for fin strekk.

 

Hva slags dekk har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkstrekk. Du har mer dekkvegg nå på 8x19 enn 8,5x19. Det er også stor forskjell fra merke til merke. Nankang er kjent for fin strekk.

 

Hva slags dekk har du?

 

Har Maxxis Victra,har en mistanke om at de er av den brede typen,er ganske rett dekkside,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Maxxis Victra,har en mistanke om at de er av den brede typen,er ganske rett dekkside,

 

Da har du svaret du er ute etter. Bytt til smalere dekk, høyere et på felgene eller heve bilen? : ja :

 

Mange eksempler på http://www.tyrestrech.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du svaret du er ute etter. Bytt til smalere dekk, høyere et på felgene eller heve bilen? : ja :

 

Mange eksempler på http://www.tyrestrech.com

 

Ok,så hvis jeg setter på originalfjører så skal det gå fint?,er min samboer som bruker bilen til daglig,så hun er mildt sagt litt stresset over subbingen,litt trist å ikke kunne ha last i en familiebil..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trist å måtte heven bilen pga feil innpress eller gummi spør du meg, hehe. Ta noen bilder av høyden og dekkveggen, så er det enda lettere å se og anbefale hva du kan gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, trist å måtte heven bilen pga feil innpress eller gummi spør du meg, hehe. Ta noen bilder av høyden og dekkveggen, så er det enda lettere å se og anbefale hva du kan gjøre.

 

Ja litt trist er det,men siden det er en bruksbil så får det gå,tenker det blir senkeskåler foran med originale s-line fjærer siden jeg har det liggende,satser på det skal gå fint,takker for innspill!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkstrekk. Du har mer dekkvegg nå på 8x19 enn 8,5x19. Det er også stor forskjell fra merke til merke. Nankang er kjent for fin strekk.

 

Hva slags dekk har du?

 

Jepp det må være bredere dekkmerke eller litt ulik plass i skjermene som er årsaken. Han har 8x19 ET32 med 235 og hadde før 8,5x19 ET30 og 235. Da var (i teorien) både toppen av dekket og hele dekksiden lengre ut før, det skulle subbet mindre nå.

 

Bytt til 225 dekk, de er brede nok på 8 tom og da får du dekket 5mm lengre fra hjulbuen, det vil nok gjøre susen. Evt kan du sjekke muligheten for å dreie av 2-3mm på felgens bakside og få ET34-35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve ut noen spacere? Da får du jo felgene litt utover, men mulig det da vil komme i konflikt med skjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.