Skiltplater med Audi logo? Hvor?

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har bestilt nye plastskilt, er jeg interessert i noen skiltplater med noe slags Audi logo på.. Har saumfart eBay, men finner lite der som passer til europeiske skilt. Har også sett på de "lag selv" skiltplatene som du får på bla. lator skiltfabrikk, men der kan man ikke få på noe logo, såvidt meg bekjent:confused: Noen som vet hvor det er å få tak i noe? Vil ikke ha noe Møller-greier der! Kan i nødstilfelle være noe annet enn Audi, men må være noe passende! Ville helst hatt noe med Sport logoen, men den gang ei: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med våre egne skiltplater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i de da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får kjøpt dem hos din lokallagsleder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) Men hvem/hvordan finner jeg ut hvem som er min lokallagsleder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) Men hvem/hvordan finner jeg ut hvem som er min lokallagsleder?

 

Anbefaler alle nye medlemmer å sjekke denne tråden : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=211939

 

Står det meste av info du trenger for å få fullt utbytte av medlemskapet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) Men hvem/hvordan finner jeg ut hvem som er min lokallagsleder?

 

Ole-Jørgen har skiltplater her i Bergen: http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=5007

 

Send en PM til han, eller møt opp til Lokallagstreff ved Arenum i morgen kl 19 hvor det er mulig og kjøpe skiltplater til 50kr stk :).

 

 

- Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rotet rundt her i en halvtime nå, og prøvet å finne "Regioner", men finner det ikke!

Så tusen takk for det som skulle kommet først i utgangspunktet: nemlig en link:)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit nok, men finner jo ikke ut av hvor det står hvem som er lokallagsleder der da:P

Uansett, det løste seg nå, takk for hjelpen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.