#1 Skrevet Mai 1, 2011 hei, var borti en -97 mod a4 der klimadisplayet var skifta ut, men får bare kaldluft i denne, og man kan kjøre tempen opp på 50+. Må den programmeres, rett display som er satt i? forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 Skal ikke trenge programering på en så gammel modell. -Lest av feilkoder? -Er kontaktene skikkelig på plass? -Hvorfor var instrumentet skiftet fra starten av? -Og sikker på at det nye instrumetet er i orden? Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2011 Det gamle var defekt. Virket ikke Har ikke fått sjekket noe nærmere, se om jeg får tid uti uka. Men ikke vært borti at man kan kjøre den opp til 50grader, skal jo stå HI der. Får prøve med feilkoder og nullstilling av spjeld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har et display liggende hvis det trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2011 har et jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2011 Flott, jeg tar kontakt om det som er montert viser seg å være defucked 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...