Sammenleggbart reservehjul Audi Allroad

Anbefalte innlegg

Naboen stoppet innom meg her en dag og lurte på om jeg hadde vært borti slik type reservehjul.

Hvordan får man fyllt opp ett slikt ett, regner med det er ifra kompresoren til luftfjæringa, men noen som kan litt om dette å gi meg (naboen) ett svar på hvordan dette virker?

Instruksjonsboka er på tysk, så hjelper meg ikke mye å bla i den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei!

På min bil følger det med en liten kompressor som ligger i senter av av reservehjulet.

Dette er originalt slik.

Har aldri hatt behov for¨å pumpe det opp.

Isteden har jeg med en "spraybox med lappesaker" til en hundrings. Gikk greit sist, men trengte selvsagt kompressoren.

Mulig at èn box skal være nok til å kunne kjøre et stykke med litt redusert trykk...

Det er vel litt kjedelig å stå langs veien med 2 flate hjul, siden naboen din kanskje ikke har kompressoren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette vi lurte på ogå om det kunne være med en kompressor, men fant ingen foruten om den til luftfjæringen..

Så han mangler da altså en kompressor utenom den han da, til å koble til 12v uttaket i bagasjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den til luftfjæringen?

Den skal du jaggu leite lenge for å finne tenker jeg, da må du under bilen, skru av et deksel, og er du god kan du se den!

Den er jo permanent montert.

Har du funnet en annen kompressor kanskje, så er det kanskje den til bruk til reserevehjulet?

Den ser ihvertfall slik ut, til venstre. Den for demperne sitter rett foran hjulbrønn.

kompress.jpg

komp2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, jeg som formulerte meg litt feil, mente vel lufttanken til demperene.. Sorry :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.