#1 Skrevet Mai 1, 2011 Hei, Driver fortiden å planlegger litt, og lurte på om noen har tips eller triks ang. dette? Innsug fra sidevinduer, tak eller gulv? Hvordan type rør fremover? Sirkulasjonspumpe? Vifte? Alt taes hjertelig imot, bilder osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 En kamerat bygger dette på E30'n sin nå, med M5 turbo motor.. Han har laget seg en kasse rundt radiatoren bak, så den får luft inn og opp fra undersiden, samt luftinntak på side vinduene bak, og ei vifte som sitter bakpå radiatoren og trekker luft bakover og ut mellom baklysa. Om du skjønner:p Satt på egen vannpumpe som kjører vannet rundt, og styres bare med en bryter... Røra blir vel kobberør, siden jeg får det billig hos rørleggern på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2011 Løfter denne litt igjen.. Er da flere i klubben med radiator montert bak? Litt usikker på å ta inn luft fra tak, uten diger spoiler bak kan vel marktrykket bli noe ugget? Ref Mazhar. Sett ts-racing kjører med innsug fra bakskjerm, med tynne små slanger. Kan ikke skjønne at denne for nok luft, men bilen virker da særdeles. Sånn jeg tenker nå, blir det nok innsug fra gulv. Men da tenker jeg hvordan dette blir på feks iskjøring? Dette må vel tette seg? Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...