#1 Skrevet Mai 1, 2011 (endret) Selger et interiør fra min Allroad, da jeg har skaffet meg et annet. Komplett elektriske stoler foran og bak. Prisantydning 4000,- åpen for lavere bud ved rask handel. Baksiden: Andreas 90705849 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2011 Anyone? Åpen for bud, da jeg ikke har plass til å lagre dette særlig lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2011 Vært litt frem og tilbake om jeg skal selge dette interiøret. Men trenger noen raske penger så jeg bumper denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2011 Pris for setene? Er litt interessert i bagasjeromsmatta di pris for denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2011 Prisantydning står i første post. Eventuellt kom med bud. Matta bruker jeg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2012 kom med bud. Må bort før jul. Vurderer bud over 3000,- Dørpanelene er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2012 kom med bud. Må bort før jul. Vurderer bud over 3000,- Dørpanelene er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2012 Varme i baksetene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2012 Nei desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2013 Passer dette i 2001 A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2013 (endret) Ja, hvis det er stasjonsvogn. Tatt ut av en 2001 allroad. Lagt ut på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39172666 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2013 Pris levert i Misvær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2013 Det er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...