#1 Skrevet Mai 1, 2011 Lurte på om det er noen andre som kunne tenke seg en kinotur for å se den siste "Fast and furious" filmen.. Den har jo premiere onsdag 4.mai.. Og i alle fall jeg skal å se den. Hvis du/dere kinne tenke dere å være med... Hvilken dag passer best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2011 kunne vært arti å sett den ja. e tebake i byen igjen fra torsdags ettermiddag ein gang.(6-7 tida.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2011 Bi du heime lenge?? Sånn i helga for eks.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2011 Hei,Torunn og jeg drar og ser den på fredag .Den går da klokken 18:30 http://framkino.no/index.php?id=5# De som ønsker å se den sammen med oss,gi beskjed så tar jeg å bestiller billetter oss på torsdagskveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2011 fredag kan jo høres ut som en go plan. Kem fleir bi me?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2011 fredag 18:30 skal vel passe bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2011 (endret) Thom Eirik, Per Eirik, Cato og Ida er også med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2011 Da har jeg bestilt til følgene på lista : Dag,Torunn,cato,ida,Thom Eirik, Per Eirik,Espen og Nina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2011 jeg annbefaler dere til og sitte til rulleteksten er slutt! en ganske så grei slutt som du bør får med dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2011 Nina har du nr til Espen Andre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2011 nope.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2011 tusen takk, sigmund. Bra du sa ifra. Var mange som ikke fikk med seg slutten gitt.. Hehe Tror vi var nesten de eneste som satt igjen å faktisk fikk med oss slutten,. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2011 bli spent for og se hva som har skjedd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2011 og fy fa.. for en herlig film! Lett opp på min topp 5 liste iaf ! Høy gåsehudfaktor, og bra med humor. Prisless når badguy og Toretto blir "venner". hehe: rock : Yo, Toretto !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2011 For mye action og for lite bilfilm imho. Scorer høyt på underholdningsverdi, men jeg hadde forventet mer vinkling mot bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...