Early Edition 2011, Northampton

Anbefalte innlegg

Flere av den hvite boraen ? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en Golf 3. Det er jo ikke noe blomsterbed uansett hvordan man vender på emnet.

Vento grill og US fangere med de rare/stygge markerings lysene gjør ikke ting noe bedre i mine øyne.

Men nok om det. Digger å se bilder fra Frode, de er endel mere inspirerende en de kjedelige treff bildene fra Norge. Grunnen til at de blir kjedelige, er at man ser de samme bilene på ALLE treff. Fatter ikke hva greia er med å måtte eksponere seg selv på hvert eneste lille treff rundt om. Men det er jo også opp til hver enkelt og ikke meg hva andre vil gjøre.

Uansett, noen som vet hva de gull BBS felgene heter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ligne litt på BBS E26....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E26 har 20 bolter, ikke 24. Min stemme går til BBS E88;)

Dessuten ser de mistenkelig ut som 18", og E26 ble ikke levert i den størrelsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det har vært tilbud på luftsenk der borte i hvert fall...

Men utenom det var det mye fint. Og man trenger vel ikke nekte for at nivået er "noen" hakk over hva vi har her, selv om man er medlem av klubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nivået er nok høyere der borte, men tror det er et par norske biler som sikkert hadde gjort det bra der borte også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.