Bytte av mechatronic på garanti (DSG) - Søker erfaringer med Møller

Anbefalte innlegg

Har en Touran 08 170hk med DSG som lugger ved igangtagning, da spesiellt bakover og i køkjøring.

Har lest en del på forumet angående dette og forstår det slik at det er en svakhet ved softwaren (mechatronicen). Bilen har gått 66k, fulgt alle servicer og er ny i norge så burde være en smal sak å ta på garantien.

Jeg har litt blandede erfaringer med Møller når det gjelder saker på garanti på tidligere biler. Min erfaring er at selv om "saken" i utgangspunktet er grei er det ofte Møller vil krangle. Mye brev frem og tilbake etc.

Mitt spørsmål er om det er noen erfaringer med forhandlere i Oslo/Akershus rundt skifte av Mechatronic på garanti? Noen som kan anbefale meg et sted å begynne?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi på Møller bil asker og bærum bytter disse mecatronic enheten uten noe plunder. Har blitt endel av de og aldri vært noe problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi på Møller bil asker og bærum bytter disse mecatronic enheten uten noe plunder. Har blitt endel av de og aldri vært noe problem

Flott, tusen takk for tips!

Da ringer jeg dere å bestiller time i morgen..

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt gikk etter planen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt gikk etter planen her?

Dette gikk over all forventning. Leverte bilen til Møller asker og bærum og bilen var ferdig dagen etter!

Ingen spørsmål - garanti! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik er det også hoss oss på Møller bil Trondheim :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.