#1 Skrevet Mai 2, 2011 (endret) Golf 1 GTI 1981 selges. Det er ett rullende karroseri som selges. ny fronplate ferdig sveiset på. venstre kanal er rustsveiset høyre trenger rustsveising. hjulbuene bak er kappet ut og må byttes. kan følge med ett zender hjulbuer/kanal/fanger kit som var tiltenkt denne 1.6 gti motor som er turbokonvertert med schrick/dennert turbokit, inkl tüv papirer til golf 1 og 143hk/205nm bremset 193hk, (bremsepapir finnes) trenger overhalling pga langtids lagring. modifisert girkasse, lettet svinghjul og sinterclutch følger med nye svarte lykter foran og bak komplett poly-foringskitt skivebremser bak Neuspeed short shift kit. sandblåst forstilling/bakstilling fra scirocco med grøvre stabstag alt er pulverlakkert sort. pris for alt komplett 15 000,-/bud pris kan diskuteres om noe av delehaugen utelates bilen vurderes for salg, og forbeholder meg å trekke fra salg inntil noen evnt har betalt for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2011 Har du bilder av det Zender kittet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2011 Pris på hele pakka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2011 Bilde av motor/turbo kitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2011 Mulig å få lagt ut noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2011 Har du solgt chassiet enda ? Kunne tenke meg ett chassi som er ett bedre utgangspunkt enn det jeg har i fra før. Tror muligens mitt er rammeskjevt desværre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2011 Oppdatert første post med mer info og prisantydning. alt er diskutabelt bilder er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2012 Opp igjen.. Bilen står her enda. masse gode deler og papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2012 Har du alt av ruter, pakninger osv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2012 dørene er hele og ikke demontert, frontrute med pakning og bakluke komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2012 bilen blir beholdt inntil videre pga lav interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...