ta av lister på kanalene a4

Anbefalte innlegg

hvordan får man tatt av de listene som ligger oppå kanalene på a4 95-2000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan får man tatt av de listene som ligger oppå kanalene på a4 95-2000

 

regner med at det er pga sideskjørt montering at du skal ha disse av?. det er bare å være sterk det, de sitter fast med dobbelsidig teip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det den lista som er fast i døra du snakker om?

test.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det sikkert den han mener, skal fjerne denne jeg også, er det denne som er festet godt med dobbeltsidet tape?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den festa med en skrue innenfra og en del klips ?

 

Eller er det innstegs-lista ? Den er vel egenrlig den som er oppå kanalene.. Den tror jeg er bare limt fast..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. kan vel være lurt å varme opp med varmt vann før man sliter i den? skal sette den på etter prøvemonteringen. og ha på mens sideskjørta blir lakket. :tilber: takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har byttet den lista som er fast i døra. den var festet med en skrue og klips. løsne skruen og trekke den bakover døra. skinnesystem :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke lett å få den terskel-lista av i ett stykke. På min bil knakk den i småbiter da jeg dro den av, og limet måtte fjernes etterpå med sitrusspray. Trenger du denne hvis du monterer skjørter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

terskellist? den som kamei listene mine er limt oppå?

terskellist.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEI.

 

GIKK SOM SMURT Å FÅ AV HELE LISTA I ETT STYKKE ETTER 5 MIN MED GLOVARMT VANN RENNENDE OVER : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kristian!

 

Trenger du den av for å få på skjørtet, jeg tok ikke den av når jeg monterte mine på "gammel" biln.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.