#1 Skrevet Mars 16, 2005 hvordan får man tatt av de listene som ligger oppå kanalene på a4 95-2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 hvordan får man tatt av de listene som ligger oppå kanalene på a4 95-2000 regner med at det er pga sideskjørt montering at du skal ha disse av?. det er bare å være sterk det, de sitter fast med dobbelsidig teip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 er det den lista som er fast i døra du snakker om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 det er det sikkert den han mener, skal fjerne denne jeg også, er det denne som er festet godt med dobbeltsidet tape? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Er ikke den festa med en skrue innenfra og en del klips ? Eller er det innstegs-lista ? Den er vel egenrlig den som er oppå kanalene.. Den tror jeg er bare limt fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 takker for svar. kan vel være lurt å varme opp med varmt vann før man sliter i den? skal sette den på etter prøvemonteringen. og ha på mens sideskjørta blir lakket. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2005 har byttet den lista som er fast i døra. den var festet med en skrue og klips. løsne skruen og trekke den bakover døra. skinnesystem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 Det er ikke lett å få den terskel-lista av i ett stykke. På min bil knakk den i småbiter da jeg dro den av, og limet måtte fjernes etterpå med sitrusspray. Trenger du denne hvis du monterer skjørter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2005 terskellist? den som kamei listene mine er limt oppå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2005 HEI. GIKK SOM SMURT Å FÅ AV HELE LISTA I ETT STYKKE ETTER 5 MIN MED GLOVARMT VANN RENNENDE OVER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2005 Hei Kristian! Trenger du den av for å få på skjørtet, jeg tok ikke den av når jeg monterte mine på "gammel" biln. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...