#1 Skrevet Mai 2, 2011 Hei, En kamerat trenger ny bensinpumpe og en ny fra møller koster en god del. Hvilke muligheter har han her? Denne sitter i bensintanken? Ny fra møller inkluderer vel ny tank? Er det nødvendig? Er Bosch 044 en mulighet? Må det modifiseres mye for å få det til å passe? Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2011 Hei, En kamerat trenger ny bensinpumpe og en ny fra møller koster en god del. Hvilke muligheter har han her? Denne sitter i bensintanken? Ny fra møller inkluderer vel ny tank? Er det nødvendig? Er Bosch 044 en mulighet? Må det modifiseres mye for å få det til å passe? Kim Ikke så gale pris som man skulle tro om man bestiller fra nettet. Jeg bestilte min(leon cupra R ) fra nbd.no men regn med laaaaang levering derfra. Prisen var forsovidt grei. Min var enkel å bytte så regner men det også er en smal sak på S3, eneste er at S3 pumpen har 2 "pick-ups" da denne er 4wd og tanken er delt i 2 pga aksling bak, en pick-up til hver av "tankene" Ellers helt identiske pumper (4bar) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2011 har liggende fra s3 om du enda ikke har handlet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...