#1 Skrevet Mai 2, 2011 (endret) Fikk plutselig veldig lyst til å bygge om til RNS-E. I dag her jeg Concert II. Jeg vet svært lite om dette så jeg søker litt hjelp her Jeg har ikke multifunksjonsratt, så det gjør vel jobben litt lettere? Det jeg har forstått hittil er at ramma må byttes, og deksel/ramme for ESP-knapp og koppholder, men lurer på mye mer. 1. Finnes det flere typer? Er bluetooth, minnkort og navi standard? Eller er det mulig å velge bort noe? Har egentlig ikke noe særlig bruk for navi, kan være kult å ha, men ser for meg krevende montering. (?) 2. Er det mulig å få til bluetooth handsfree? 3. Er det noe vits for meg å starte med dette mtp. typiske feil som pleier å oppstå? 4. Har søkt etter DIY, men fant ingen gode. Vet dere om noen? 5. Hvor er det billigst å kjøpe delene? Hva vil prislappen bli, sånn omtrent? Det kommer garantert flere spørsmål etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2011 Hadde ikke giddi å kaste bort masse penger på en RNSE om du IKKE vil ha navi! RNSE= NAVI i mine auge+ selvsagt alt det andre som den kan brukes til: Radio, AUX-inngang, MP3 m/CD eller SD, telefontilkopling, ryggekamera, Digital-TV, tilkopling av harddisk, SDS, VIM osv. Se i forumet for original VAG Infotainment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...