Skal bygge om til RNS-E, trenger hjelp. A3 8P

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig veldig lyst til å bygge om til RNS-E. I dag her jeg Concert II. Jeg vet svært lite om dette så jeg søker litt hjelp her :) Jeg har ikke multifunksjonsratt, så det gjør vel jobben litt lettere? Det jeg har forstått hittil er at ramma må byttes, og deksel/ramme for ESP-knapp og koppholder, men lurer på mye mer.

1. Finnes det flere typer? Er bluetooth, minnkort og navi standard? Eller er det mulig å velge bort noe? Har egentlig ikke noe særlig bruk for navi, kan være kult å ha, men ser for meg krevende montering. (?)

2. Er det mulig å få til bluetooth handsfree?

3. Er det noe vits for meg å starte med dette mtp. typiske feil som pleier å oppstå?

4. Har søkt etter DIY, men fant ingen gode. Vet dere om noen?

5. Hvor er det billigst å kjøpe delene? Hva vil prislappen bli, sånn omtrent?

Det kommer garantert flere spørsmål etter hvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke giddi å kaste bort masse penger på en RNSE om du IKKE vil ha navi!

RNSE= NAVI i mine auge+ selvsagt alt det andre som den kan brukes til: Radio, AUX-inngang, MP3 m/CD eller SD, telefontilkopling, ryggekamera, Digital-TV, tilkopling av harddisk, SDS, VIM osv. Se i forumet for original VAG Infotainment.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.