Navkopper til BBS felger, hvor får jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

Kjøpte for noen uker siden noen gamle BBS felger som ikke hadde de originale navkoppene. Hvor får jeg tak i det?

 

Her er et par dårlige mobilbilder jeg tok dagen jeg bytta:

 

Bilde0512.jpg

 

Bilde0509.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk navnet/nummeret på felgen og Google om det er like som på BBS RM. Er det likt, så kan du kjøpe de HER: ja : Mye billigere enn å kjøpe de i Norge, og mye bedre service;) Er det ikke likt, så får du se etter på Ebay.

 

Edit: Leste litt kjapt. Hvorfor mener du at de ikke er originale egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, jeg skal sjekke det ut.

 

Grunn til at jeg mener at navkoppene ikke er originale er at 3 av de ikke har 100% passform, litt større mellomrom mellom felg og navkopp enn de andre jeg har. Den siste er ulik de andre 3 og har enda større mellomrom. I tillegg er det ikke helt samme sølvfarge som felgene som koppene..

 

Sjekk navnet/nummeret på felgen og Google om det er like som på BBS RM. Er det likt, så kan du kjøpe de HER: ja : Mye billigere enn å kjøpe de i Norge, og mye bedre service;) Er det ikke likt, så får du se etter på Ebay.

 

Edit: Leste litt kjapt. Hvorfor mener du at de ikke er originale egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. For selve designet på de er riktig til felgtypen du har ihvertfall:)

 

Du må nok lete på Ebay dersom de fra RM ikke passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.