#1 Skrevet Mai 2, 2011 Kjøpte for noen uker siden noen gamle BBS felger som ikke hadde de originale navkoppene. Hvor får jeg tak i det? Her er et par dårlige mobilbilder jeg tok dagen jeg bytta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2011 Sjekk navnet/nummeret på felgen og Google om det er like som på BBS RM. Er det likt, så kan du kjøpe de HER Mye billigere enn å kjøpe de i Norge, og mye bedre service;) Er det ikke likt, så får du se etter på Ebay. Edit: Leste litt kjapt. Hvorfor mener du at de ikke er originale egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2011 Takk, jeg skal sjekke det ut. Grunn til at jeg mener at navkoppene ikke er originale er at 3 av de ikke har 100% passform, litt større mellomrom mellom felg og navkopp enn de andre jeg har. Den siste er ulik de andre 3 og har enda større mellomrom. I tillegg er det ikke helt samme sølvfarge som felgene som koppene.. Sjekk navnet/nummeret på felgen og Google om det er like som på BBS RM. Er det likt, så kan du kjøpe de HER Mye billigere enn å kjøpe de i Norge, og mye bedre service;) Er det ikke likt, så får du se etter på Ebay. Edit: Leste litt kjapt. Hvorfor mener du at de ikke er originale egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2011 Stemmer. For selve designet på de er riktig til felgtypen du har ihvertfall:) Du må nok lete på Ebay dersom de fra RM ikke passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...