#1 Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har kjøpt inn pakning og filter og vurderer å bytte olje på min automagearkasse. Kan noen si meg hvilken type olje jeg skal bruke og ca.hvor mange liter jeg må kjøpe inn. Det er vel ikke så vanskelg å bytte olje og filter selv ? Har dere en link med hvordan gjøres er jeg selfølgelig takknemlig for det. Audi A6 1,9Tdi, avant 2000 mod. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2011 Jeg har kjøpt inn pakning og filter og vurderer å bytte olje på min automagearkasse. Kan noen si meg hvilken type olje jeg skal bruke og ca.hvor mange liter jeg må kjøpe inn. Det er vel ikke så vanskelg å bytte olje og filter selv ? Har dere en link med hvordan gjøres er jeg selfølgelig takknemlig for det. Audi A6 1,9Tdi, avant 2000 mod. På forhånd takk Ligger vel guide under "how to" til 2,5 tdi tiphvertfall, er sikkert samme fremgangsmåte. der mener jeg det står oljetype også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...