#1 Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har kjøpt inn pakning og filter og vurderer å bytte olje på min automagearkasse. Kan noen si meg hvilken type olje jeg skal bruke og ca.hvor mange liter jeg må kjøpe inn. Det er vel ikke så vanskelg å bytte olje og filter selv ? Har dere en link med hvordan gjøres er jeg selfølgelig takknemlig for det. Audi A6 1,9Tdi, avant 2000 mod. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har kjøpt inn pakning og filter og vurderer å bytte olje på min automagearkasse. Kan noen si meg hvilken type olje jeg skal bruke og ca.hvor mange liter jeg må kjøpe inn. Det er vel ikke så vanskelg å bytte olje og filter selv ? Har dere en link med hvordan gjøres er jeg selfølgelig takknemlig for det. Audi A6 1,9Tdi, avant 2000 mod. På forhånd takk sjekk link, der står det meste http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54266 Om det er vanskelig eller ikke avhenger av ferdighetene dine. men om du har skrudd litt fixer du det lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...