#1 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg kom til å tenke litt på når jeg bytta plugger sist... Det var når jeg kjøpte bilen. Å det er jo 65000km siden. Det er kansje på tiden å bytte de da? eller?? Hehe.... bare lure Når burde jeg skifte reg-reim på denne? (2.2 86.mod KV) ble byttet når jeg kjøpte bilen... alså 65000km siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg kom til å tenke litt på når jeg bytta plugger sist... Det var når jeg kjøpte bilen. Å det er jo 65000km siden. Det er kansje på tiden å bytte de da? eller?? Hehe.... bare lure Når burde jeg skifte reg-reim på denne? (2.2 86.mod KV) ble byttet når jeg kjøpte bilen... alså 65000km siden Bytt plugger snarest. Reg.reim bør etter min mening byttes før den er kjørt 90000 eller 5 år, alt etter hva som kommer først. Er du usikker på når den ble byttet sist, skift umiddelbart!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 hmm....... bytte plugger i mårra då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 Hva med reima da, den er viktigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 hmm....... bytte plugger i mårra då.... 60tusen km på plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Litt mer arbeid å bytte reg reim da.... plugger bytter man på 5 minutter. Kikka på d å bytte reg reim. Litt arbeid d! Har bare skrudd på bilen i ett strekk i noen månder nå...... hehe.... lei av å skru nå. Men må handle reg reim snart også, å få bytta den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2005 Husk å skifte strammehjulet i samme slengen, vannpumpa også dersom denne er drevet av reg.reima!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 Hmmm... skal kjøre d. Takk for tips. Har bytta plugger nå. Merka ikke noe forskjell. Hehe... sikker godt for motoren med nye plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...