#1 Skrevet Mai 3, 2011 Heisann. Bytta komplett foran på bilen min for et par uker siden. Kjempefornøyd. Ingen kakling lengre. Men det er en knirkelyd. Litt som gummiknirkelyd. Den delen jeg har ringet rundt. Skal den være i når settet monteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2011 Du har kjøpt ett billig sett med nye bærearmer og foringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2011 Den skal stå i ja. Ble understellet strammet til, hengende i det fri? altså, om det ikke var noe spenn i det? Hvis ikke vil alle foringene være i konstant tvist, å lage slik lyd. Da ryker de rimelig kjapt óg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2011 Ble satt i spenn som i den posisjonen bilen skal stå i ja, før bolter ble strammet. Da er det nok det andre jeg tenkte. Altså fjørbeinslager som er synderen. Hørt flere som har det problemet. Billig og billig. Er et optimal forsterka sett iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...