#1 Skrevet Mai 3, 2011 Finnes det noe slikt i reparasjons og vedlikeholdsbaser eller er det forbeholdt produsenten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2011 Disse sluromatene er produsert av ZF. Kontakt ZF Norge, de kan trolig hjelpe deg. Det du trenger er ZF-delenummer på girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2011 Hvilken kasse er du på jakt etter til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2011 Disse sluromatene er produsert av ZF. Kontakt ZF Norge, de kan trolig hjelpe deg.Det du trenger er ZF-delenummer på girkassen. Ok, takker, sender dem en mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2011 Ok, takker, sender dem en mail. Selv om du muligens finner det her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2011 Hvilken kasse er du på jakt etter til? Er den i S4`n (med aan motor) jeg tenker på. Er ikke sikker på hva den heter, er ikke mulig å finne nr nå. Herer vel noe med HP418 eller noe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2011 Er den i S4`n (med aan motor) jeg tenker på. Er ikke sikker på hva den heter, er ikke mulig å finne nr nå. Herer vel noe med HP418 eller noe, Dette er en 4HP18. Du må som sagt ha ZF-delenummeret. Det står på typeskiltet, tipper det står på høyre side på girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2011 OK, da tror jeg ikke at det ligger noe til den her på forumet. Hadde det vært en tiptronic så tror jeg det ligger noe ute her. Har du forresten sjekket at det ikke ligger noen selvstudiehefter til denne i den klistrede tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2011 OK, da tror jeg ikke at det ligger noe til den her på forumet. Hadde det vært en tiptronic så tror jeg det ligger noe ute her. Har du forresten sjekket at det ikke ligger noen selvstudiehefter til denne i den klistrede tråden? Nei, det kan jeg gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...