#1 Skrevet Mars 16, 2005 Hadde egentli bestemt meg for å sende felgene mine til Cromeing i Tyskland (Brock B1 8,5x17 og 10x17) Men så dukket disse opp, vurderer å bytte til dem.... Leveres kun i 7,5 bredde i 18" me et 20... Noen innspill fra folket?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 NYDELIG! Kjøp disse i stedet! Garantert ikke mange som har disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 helt enig med stig are, gå for disse, var nydelige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 rå felger!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg tenker Kebab/pimp med en gang jeg ser disse jeg men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 De var jo lekre, men på den andre siden.. Hvor mange har krommede Brock? I tillegg passer jo de skikkelig bra på bilen din da. Hvor mye skal tyskertösene ha for å kromme felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2005 De var jo lekre, men på den andre siden.. Hvor mange har krommede Brock? I tillegg passer jo de skikkelig bra på bilen din da. Hvor mye skal tyskertösene ha for å kromme felgene? De skal ha 400 euro per stykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2005 Som tilsvarer? Her i Molde har vi en som krommer felger for ca 1000kr pr stk. Har sett noe av arbeidet hans på hjulkapsler og diverse, og det ser unektelig bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 Er ikke dette samme felgen? Må si jeg tror krommede Brock blir mye penere på bilen din enn de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2005 det er ikke helt de samme..de som står på Golfen er vel disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2005 Crommet Brock blir slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2005 pene felger men de ligner grusomt på den bmwn med lambodører fra gatebil .den standen med alle de brune menneskene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2005 det er ikke helt de samme..de som står på Golfen er vel disse: Få f... så RÅ. Den bilen kunne jeg tenkt meg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2005 Crommet Brock blir slik: ...og når det ser slik ut ser det bra ut! Gå for Brock'ene. de er tidløse og passer såvel designmessig som og tidsmessig til karosseriet ditt. De bling-hjula passer best på Bimmere kjøpt hos en mer eller mindre ærlig bruktbilselger i Gladengveien eller på dyre traller med vakre mulattkvinner i rap-video. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 16, 2005 lol jeg må bare le av det bildet av golfen igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2005 Ja klarer vel ikke helt å venne meg på tanken å gå fra 10" bredd til 7,5"....blir spinkelt...bikker mot pakker til http://www.Daradan-kfz.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...