#1 Skrevet Mai 3, 2011 (endret) Jeg vurderer å selge fremstolene i TT'n fordi jeg vurderer Porsche stoler. Disse tror jeg i tillegg til TT passer rett inn i A/S3, golf III og IV, og Bora. De er hele og fine og utrolig gode å sitte i. dårlig bilde av stolene i bilen: (bedre bilder kommer) Tilsvarende stoler: Prisanntydning: 3500,- Kom gjerne med bud, men ikke skambud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2011 a3/s3 golf 4 er nok det samme. A6 er samme som passat 3b /3bg og rs6/s6 så i disse passer di iallefall ikke rett inn i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2011 a3/s3 golf 4 er nok det samme. A6 er samme som passat 3b /3bg og rs6/s6 så i disse passer di iallefall ikke rett inn i. okei:) Endret i teksten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2011 a3/s3 golf 4 er nok det samme. A6 er samme som passat 3b /3bg og rs6/s6 så i disse passer di iallefall ikke rett inn i. Så det vil si at både forseter og bakseter til en passat 3b/3bg passer rett inn i en Audi A6 C5? 97-04 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2011 Kan disse brukes i en Golf 3 VR6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2011 Kan disse brukes i en Golf 3 VR6? Det er mulig. Vet hvertfall at de går rett inn i golf IV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...