#1 Skrevet Mai 4, 2011 Alle klubbmøte staret kl 18.30 dersom noe annet ikke blir lagt ut. Vi benytter Verftsgata 6a, Atlantico frem til 9/6 9/6 TS-Racing forteller om chiptuning, supertilbud! 18/8 Paintball/Grilling hos Harald Kåre Angvik, Moa 1/9 Tur til Åndalsnes 6/10 Bilder/Filmkveld 3/11 Forhandlerkveld med samarbeidspartnere 1/12 Juleavslutning, nissen kommer Etter 9/6 må vi finne oss annet klubblokale, men det kommer vi tilbake til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2011 Oi, spennende og fin terminliste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2011 kjæm me sekkert ikje på før te denj 18./8 måninj.. Vwn står å bli pussa på ennjo gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2011 Ikke glem klubbmøte imorgen kl 18.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2011 Avlyst pga dårlig oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2011 Synd! Jeg var klar som et egg, men fikk vite idag at jeg hadde lovt å være hjemme med kid'en fordi kjærringa skulle på noe party-greier. Håper å ha klar golfen til neste møte i august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2011 Golfen er langt fra klar, men håper likevel å rekke 18.august. En liten bump også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2011 bli det noe hjemme hos deg den 18 Harald Kåre? er sikkert borte på jobb da, kommer ikke hjem før på fredag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2011 Ja. Men usikkert om det bli paintball. Grilling blir det iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2011 Hvem kommer i morgen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2011 Jeg tar iaffal turen. Ikke med vag siden golfen står på bukker enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2011 Det e bra. Ta med grill mat da så vi får svi litt mat på grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2011 Will do! Håper på litt solgløtt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2011 e må jobbe sent i mårgå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2011 I ska ta me en tur iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 18, 2011 e ska i busjdags selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 18, 2011 Lite folk, men me hadde det skikkelig trivelig me som va der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 18, 2011 Bruke som vanlig å sjå her etter at ting er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2011 gikk glipp av det gitt men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 28, 2011 blir det tur til glenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2011 Vet ikke. Men vi kan jo bli enige her på forumet om hva vi skal finne på. Så det blir mest mulig oppslutning på klubb kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 29, 2011 Fikk tilbake min omsveisede trykkrør idag, og redskap for å lufte clutch kommer onsdag morra. Så jeg satser på oppstart på onsdag. Torsdag har jeg iaffal fri, så jeg er gjerne med på noe sosialt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 30, 2011 Er Glenn han som skal besøkes i forbindelse med tur til Åndalsnes? Hvem er han i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 30, 2011 Tipper det menes Glenn på Høgtrykk på Åndalsnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 30, 2011 tenkte ang turen til åndalsnes, hadde vært greit å visst litt klokkeslett å sånn.. om det skal kjøres i følge fra molde osv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...