#1 Skrevet Mai 4, 2011 Har hatt passaten på EU kontroll i dag, og når jeg fikk den tilbake så fungerte ikke coming home/leaving home lenger. Har adaptive xenon, men har ikke multifunksjonsratt med mulighet for å justere det selv. Noen som vet om det er mulig å endre/aktivere dette, eller må jeg tilbake til Møller med bilen ? Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2011 Står lysbryteren i Auto posisjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2011 Det fikser du selv på menyen det,du holder inne knappen på kjørecomputer-hendelen mens bilen står stille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2011 Problemet løst. Tror nok møller har oppgradert softwaren i bilen, for coming home funksjonen er nå koblet til lysmåleren..dvs. fungerer kun når det er mørkt ute. Det har det ikke gjort før, så noe er endret :-) Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2011 Er dette coming home/leaving home noe eg kan ha i min 2005 mod 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2011 Det er nok mulig det. Om du har kjørekomputer på din, så sjekk om du ser noe slikt i noen av menyene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...