Senkesett til 2006 Passat 3c St.vogn, 1,9TDI Highline?

Anbefalte innlegg

Noen som har anbefalinger?

Justerbart eller "fast"?

Pris?

 

Et par ting som spiller inn:

1 - Orker ikke å betale "skjorta" for et sett.

2 - Skal ha 19" eller 20".

3 - "Kjærringa" skal også bruke bilen, (dvs. at det MÅ være kjørbart).

 

De som evt. har anbefalinger/info/erfaringer ang. settet de har, er MEGET velkomne til å legge ut bilder av den senka bilen sin: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt mye godt om TA-Teknick iforhold til prisen, coilovers til min a4 kom vel på 4000 inkludert frakt og toll avgifter/moms.

Helt basic sett som er "bra nok" til vanlig kjøring, er ikke sånn kjempe stivt heller. Usikker på om det er og få skaffet til en 06 passat men er jo bare og skjekke ebay,

 

Er jo egentlig bare prisen som bestemmer, bare søke deg gjennom litt og søke opp litt omtaler om dem @ google får du som regel mye gode svar der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har anbefalinger?

Justerbart eller "fast"?

Pris?

 

Et par ting som spiller inn:

1 - Orker ikke å betale "skjorta" for et sett.

2 - Skal ha 19" eller 20".

3 - "Kjærringa" skal også bruke bilen, (dvs. at det MÅ være kjørbart).

 

De som evt. har anbefalinger/info/erfaringer ang. settet de har, er MEGET velkomne til å legge ut bilder av den senka bilen sin: rock :

 

Putta akkurat på H&R 40mm fjærer på 2010 Passat 4 motion og det ble veldig bra, ganske lav for å være et slikt sett og ok pris. Men du bør kanskje bytte demperne dersom bilen ikke er levert med sportsunderstell.

 

2,0 TDI 4 motion er vel endel tyngre men på den kan man i hvertfall sette på både 19 eller 20 tommere uten av dette ser rart ut. Men skal du ha ordentlig lav bil, så må du over på justerbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... Tror nok ikke det blir justerbart..?

Trenger ikke mer enn 40mm senk, "kjærringa" skal tross alt kunne kjøre bilen nokså vanlig.

Hun er flink til å kjøre senka biler, men hun er lei av å ta så veldig mye hensyn, og er lei utålmodige sjåfører som ligger bak :)

 

Runar: Er det sportsunderstell på din da?

Ble bra med kun 40mm senkefjærer på min forrige 3bg 4motion, den datt rett i bakken... Skvatt litt da jeg så hvor langt ned den datt, den datt MYE mer enn 40mm :)

 

Har TA-Technix på EnerGolfen min, men har ikke fått kjørt med det, da bilen har stått inne til oppussing...

Men har hørt litt av hvert om det settet, både positivt og negativt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Eibach 40 mm, kjempebra fjærer som holder lenge!! Har Eibach 40 mm på min passat 3bg 4-motion og på 97- a3, synes begge er passet senket og fin å kjøre med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... Tror nok ikke det blir justerbart..?

Trenger ikke mer enn 40mm senk, "kjærringa" skal tross alt kunne kjøre bilen nokså vanlig.

Hun er flink til å kjøre senka biler, men hun er lei av å ta så veldig mye hensyn, og er lei utålmodige sjåfører som ligger bak :)

 

Runar: Er det sportsunderstell på din da?

Ble bra med kun 40mm senkefjærer på min forrige 3bg 4motion, den datt rett i bakken... Skvatt litt da jeg så hvor langt ned den datt, den datt MYE mer enn 40mm :)

 

Har TA-Technix på EnerGolfen min, men har ikke fått kjørt med det, da bilen har stått inne til oppussing...

Men har hørt litt av hvert om det settet, både positivt og negativt...

 

Jepp og tror det er en stor fordel for frykter at bilen ville bli vel stumpete uten litt harde dempere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang senke sett til passaten din så kan du sende en pm til Jan vidar for vi monterte 40mm senk på hans passat for en mnd siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har begge deler:-) hr senke fjærer på eine passaten og raceland høydejusterbart, virker meget fint begge deler egentli,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har begge deler:-) hr senke fjærer på eine passaten og raceland høydejusterbart, virker meget fint begge deler egentli,

 

Det blir ikke for stivt med 40mm fjærer uten å bytte dempere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei blir ikkje stivt. heller stikk motsatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.