#1 Skrevet Mai 4, 2011 Fant ut da jeg kjørte til lillehamer sist helg at det er noe rart med klimaanlegge mitt. Det jeg merket først var at på en c.a 20 grader kom det kald luft. når jeg da skrur opp blir det litt varmere, men må opp på en 25-26 før jeg synes det er bra. Har jo ligget på rundt 20 grader før. Merket at det ble litt kaldere etter vært. Trodde kanskje det kunne være noe med ute tempen, men det er jeg sikker på at det ikke er nå. Når jeg skrur klimaen på HI kommer det rikelig med varm luft, så det funker jo egentlig. men kommer kald luft alt under c.a 23 grader. Når jeg hadde tenninga på å det var stille i bilen, hadde jeg klimaen på HI. Så justerte jeg grad for grad nedåver, å hørte at motoren gikk for vært trykk. Men når jeg kom ned til 25 grader ble det stillt. Noen som har nå formening om hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2011 noen gode råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 Kan nok være lurt å lese feilkoder, men høres ganske likt ut som da spjeldmotoren på klimaanlegget i min Audi 100 var helt på bærtur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2011 kan man lese feilkoder via vag-com på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2011 kan man lese feilkoder via vag-com på dette ? Ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg har merket at når jeg kjører resirk av luften ( i tuneller) så blir luften kaldere. Kan du ha automatisk resirk funksjon - og/eller kan denne står på resirk nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2011 har aldri brukt resirk jeg. men har merket at det blir noe varmere når jeg setter på econ da:S rart, får se om jeg får koblet med på vag-com'en. har vag-com, men sist jeg brukte det fikk jeg det ikke til å virke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2011 Er jo ikke så rart det blir varmere når du trykker på ECON, da skrur du jo av AC kompressoren. Men gi nå faen i å spekulere mer, få lest av feilminne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2011 ja er klar over at den skrus av. men jeg skal gi faen jeg å få lest av feilkode! om det ligger noe der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2011 beklager så mye til dere som blir lei av min spekulasjon! men.. fant ikke noe feil på kliman, mulig det er noe feil med vag-com'en min å da.. men takker for flere tips fra noen som kanskje har vært ute for det selv?`eller som har en anelse om hva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2011 prøver forsiktig å bumpe denne jeg da;) i håp om at noen andre kanskje har noe tips. står fremdeles helt stille for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/265332-klimaanlegg-problemer.html http://www.audizine.com/forum/showthread.php/153392-Common-B7-A4-Problems-Issues-amp-Solutions 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg fikk samme problem for noen uker sia, lå feil på begge tempraturspjeld. Viser seg at vanlig feil da er staget som forbinder begge motorene kjiler seg. For å komme til der må varmeapp. registret ut, som betyr at dashbordet må ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg fikk samme problem for noen uker sia, lå feil på begge tempraturspjeld. Viser seg at vanlig feil da er staget som forbinder begge motorene kjiler seg. For å komme til der må varmeapp. registret ut, som betyr at dashbordet må ut. dashbord ut: eek : det høres jo bra ut! har du gjort dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...