#1 Skrevet Mai 5, 2011 Hallaien folkens, skulle fikset vinterfelgene mine da de flasser i alle vinkler,kan ikke si annet enn dårlig vedlikeholdt av tidligere eier Felgene er av merke Stilauto 5+5. Så spm er om noen som kjenner til noen som glassblåser og lakkerer felger i bergen?? helst for en skapelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2011 ingen som har noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195070&highlight=glassbl%E5sing+bergen Står litt om glassblåsing her iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2011 Husker ikke helt hva firmaet het, men de holder til oppe på storebotn. jeg fikk pris på sand/glassblåsing av felger på 250kr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2011 Skal få sjekket ut begge disse tipsene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2011 Bergen Overflateteknikk heter de på storebont . Men koster nok litt mer enn det for glassblås , har vært i kontakt med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2011 Kan pulverlakke dei til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2011 til meg og ? har fått pris blåst og lakket med den fargen jeg vil for 2700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2011 Sandblåsing kosta 500,- pr. felg her i dalen........... Pris på lakkering kjem veldig an på fargen og felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2011 da regner eg med eg har fått en fin pris, i tillegg til at det er rett med meg så slepper tenke på lang frakt osv ellers takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2011 Felgspesialisten i Godvik :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2011 litt o.t men retter de felger også? har en felg med bra kast i, eller er det like greit å kjøpe nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2011 litt o.t men retter de felger også? har en felg med bra kast i, eller er det like greit å kjøpe nye? Vis du meina Felgspesialisten so fiksa dei kasten i min, fiksa kantkjøyring og lakka den på nytt. Kunne ikkje sjå kalla felg som va fiksa itte på Men kjem jo ann på kor mykkje dan kasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2011 Vis du meina Felgspesialisten so fiksa dei kasten i min, fiksa kantkjøyring og lakka den på nytt. Kunne ikkje sjå kalla felg som va fiksa itte på Men kjem jo ann på kor mykkje dan kasta Samme her Eg har brukt felgspesialisten 2 ganger på både kant og kast på flere felger Som du sier, eg så ikke forskjell på de etterpå Den ene felgen han fikset var en 10"bredde med breed kant.. Der bytta han hele kanten Proffesjonelt arbeid. Kan anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 7, 2011 Vis du meina Felgspesialisten so fiksa dei kasten i min, fiksa kantkjøyring og lakka den på nytt. Kunne ikkje sjå kalla felg som va fiksa itte på Men kjem jo ann på kor mykkje dan kasta Felgspesialsiten Godvik, er det de samme som Dekk1? (http://io.no/info/dekk1-drotningsvik-as-561062) Noen som vet hva det koster og fikse kantkjøring og lakke opp en felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...