Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da var man endelig tilbake i vw-audi cluben etter noen års fravær.

 

Skal hente "ny" bil i morgen, som må ha nye sko til sommeren!

Ønsker tips og ideer til noen fete felger (kanskje litt utenom det vanlige) til denne bilen.

Ser helst etter 17". Det gjelder en svart 3-dørs Polo..

 

8x17 med ET 35 blir vel bra på denne bilen, med litt senk?

 

 

Kunne tenkt meg RH AH-Turbo felger, men finner ingen til salgs her til lands.

Viktig at felgene er mulig og skaffe i Norge, innen rimelig tid.

Gidder ikke vente tjue-elleve mnd på felger fra tyskland/usa/england osv..

 

På forhånd takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig mye kult i 5x100 til Polo 9n/9n3, men lite å finne her på berget for tiden. Siden du ikke gidder å vente på felger fra utlandet, så gidder ikke jeg å poste gode forslag heller. :nana:

 

Til min 9n hentet jeg helt nye BBS RC i 7,5x17 et35 (Sjeldne) til ca 5.000 fra ebay.de. Smertefritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig mye kult i 5x100 til Polo 9n/9n3, men lite å finne her på berget for tiden. Siden du ikke gidder å vente på felger fra utlandet, så gidder ikke jeg å poste gode forslag heller. :nana:

 

Til min 9n hentet jeg helt nye BBS RC i 7,5x17 et35 (Sjeldne) til ca 5.000 fra ebay.de. Smertefritt.

 

Du får gjerne poste gode forslag likevel!

Alt lar seg løse, bare en betaler nok! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til disse to meget gode kandidatene (særlig førstnevnte. Alle som har sett en Cup-bil vil skjønne at dette er riktig) vil jeg også nevne OZ Superturismo LM MG. Dette felgdesignet er såvidt nytt at jeg dessverre ikke fant noe bilde av en 9N med slike. Fargen er omtrent som på BBS'ene ovenfor. Altså veldig riktig til en hurtiggående, svart og bös bil:).

 

http://www.reifen-felgen-fahrwerke-spoiler.de/tuning/Komplettraeder/Sommer/VW/Polo/9N-CrossPolo/17-Zoll/OZ-SUPERTURISMO-LM-MG.html

 

Dog vil dette koste betydelig mer enn å kjøpe de to ovenfor brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode forslag her ;)

Er med på tanken med OZ felgene. Kler disse bilene bra, men jeg syns det blir litt for "vanligt"

 

Falt dog pladask når jeg sågg dette bildet, med bbs lm replika

WithLM.jpg

 

Ser dekkskift.no har et sett, men det er i 18"....

Blir vel litt stort på polo`n?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til disse to meget gode kandidatene (særlig førstnevnte. Alle som har sett en Cup-bil vil skjønne at dette er riktig) vil jeg også nevne OZ Superturismo LM MG. Dette felgdesignet er såvidt nytt at jeg dessverre ikke fant noe bilde av en 9N med slike. Fargen er omtrent som på BBS'ene ovenfor. Altså veldig riktig til en hurtiggående, svart og bös bil:).

 

http://www.reifen-felgen-fahrwerke-spoiler.de/tuning/Komplettraeder/Sommer/VW/Polo/9N-CrossPolo/17-Zoll/OZ-SUPERTURISMO-LM-MG.html

 

Dog vil dette koste betydelig mer enn å kjøpe de to ovenfor brukt.

 

Helt enig. Den er knall! Den er ganske så lik i designet som disse OEM 18" til A4:

 

210321.1-lg.jpg

 

Gode forslag her ;)

Er med på tanken med OZ felgene. Kler disse bilene bra, men jeg syns det blir litt for "vanligt"

 

Falt dog pladask når jeg sågg dette bildet, med bbs lm replika

 

Hvis det er en felg som er vanlig, så er det nå LM Replica. Tipper det går knapt et sett Superturismo på et snes med LM på veiene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en felg som er vanlig, så er det nå LM Replica. Tipper det går knapt et sett Superturismo på et snes med LM på veiene.

 

Hør, hør:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalfelgene er de feteste felgene til denne bilen. Men sannsynligvis vanskelig å få tak i.

 

2011_volkswagen_polo_gti_exterior_01.jpg

 

Dotz Freeride, ATS Twister, Ronal Aero og Speedline Marmora er fete uorginale.

 

DOTZ_Freeride_peak__04466_std.jpgats_twister.jpg

photo.ashx?folder=wheels&w=200&h=200&id=mar250.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.