#1 Skrevet Mai 5, 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Vag tool 3366? Verktøyet som benyttes for å skifte slakke strammeren til kamkjeden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2011 feks her http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Search/VAG_Cam_Chain_Tensioner_Locking_Tool/ES1306818/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2011 Eller en av de mange resultatene fra google med "Vag tool 3366" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2011 Hei Denne trur eg kan skaffe til deg gjennom AST sortemanget vårt. Kan sjekke opp for deg. Trulig har vi den på lager i Oslo. Vilken bil og motor er det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2011 hei, denne har jeg liggende her, uåpnet Kan sendes pr brevpost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2011 hei, denne har jeg liggende her, uåpnet Kan sendes pr brevpost Hei. Vidar klarte å anskaffe denne til meg. Men takker så mye for hjelpen. Digger forumet her. Alle er så hjelpsom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...