Anbefalte innlegg

Monterte ta-technix coilovers på a3n til frøkena,men får den ikke lav nok foran.

skrudd i bunn foran, er det noen triks får å få den lavere?

får man kjøpt andre fjører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkeskåler og/eller fjerne hjelpefjærene pleier vel å hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lav skal du ha den? :P

Veit ikke om senkeskåler kan gjøre susen? Tror disse kan kobineres med coilovers? :)

Disse gir 10-20 mm senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelpefjærer er der ikke på dette settet, senkeskåler kan vel ikke benyttest på coilovers..

skulla fått den ned vertfall 3cm til foran :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var denne A3en i Kristiansund for ei uke siden ellernoe? Ville kappa fjærene bare jeg. Om man skulle angre så er det lett å få kjøpt de fra parts&retards :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var denne A3en i Kristiansund for ei uke siden ellernoe? Ville kappa fjærene bare jeg. Om man skulle angre så er det lett å få kjøpt de fra parts&retards :)

ikke i kristiansund nei. tror ikke det går ann å kappe da fjæra er frest flat opp mot topplager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jooda, går fint det. Kapp ut ett stykke midt i fjæra og sveis sammen da? Kan fort bli dårlig det også da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kappe og sveise fjører? : dum :

Sikker på at du har montert alt riktig? Noen bilder av hvordan den ser ut, og hvor lav er den i forhold til det det skal være i følge papirene, f.eks fra senter av felg og opp til skjerm (eller hvordan de nå enn har skrevet det i papirene)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kast heile driten å kjøp noe bedre så blir det bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkeskåler og/eller fjerne hjelpefjærene pleier vel å hjelpe?

Senkeskåler fåre en vel ikke til A3 8P?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkeskåler passer ikke sammen med gewinde. Enten å fjerne hjelpefjøra eller kjøp et annet sett,evt kanskje du får fjørbeinslager som er lavere. Vet ikke om det finnes til A3 8P da.....finnes iallfall til flere forskjellige andre biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ikke noe topp lager på nett..

men skal vel gå ann å bruke andre fjærer som er kortere fra feks.kw,hr,fk eller noe annet.

er det noen plass dei selger fjærer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 8p før, med ta technix(forøvrig søppel, bytta 3 sett bakdempere!) jeg hadde ikke noe problem med lavt nok,19" og par cm med gjengern igjen, ikke noe pes det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 8p før, med ta technix(forøvrig søppel, bytta 3 sett bakdempere!) jeg hadde ikke noe problem med lavt nok,19" og par cm med gjengern igjen, ikke noe pes det:)

merklig at jeg ikke får denne lav nok foran! slenge inne ett bilde i løpet av dagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMAG0084.jpg

her står det i bunn foran og ca 2cm fra bunn bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min, ennå var det litt mere gå på både foran og bak

DSC_0010-1-3.jpg

vil du bunnpanne skrape lavt kan du bare finne ett annet sett enn ta technix :)

Fk eller ultralows

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.