#1 Skrevet Mai 5, 2011 Hei Har da fått meg en knirkelyd i forstillinga. Ikke noe uvanlig det da, men er bare intresert i og finne ut hvor det kommer fra. Det er ikke noe dunkelyd, men mer ein lys knirkelyd og hører ikke noe med vinduene igjen. Kommer fra begge hjulene. Hører heller ikke noe på fartsdumper ol, men på små krappe humper som f.eks der det mangler en bit med asfalt og andre små hull. Trenger ikke være store hullet. 2-3 cm er nok. Fikk et tips om og sprute litt 5-56 på foringene til stabstaget, uten at det hjalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2011 Høres ut som de øverbærearmene men litt vanskelig å si.. 5-56 hjelper ikke lenge kan gjøre det værre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2011 Ja tengte og på det, men prøvde bare for se om det var der det knirket Kan og legge til at det bare har regnet her 1 gang den siste månen og at bilen ikke har hvert kjørt med den dagen, så om det rett og slett er noe som har "tørket ut" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2011 Kan også høres ut som tørre fjærbenslager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2011 Liten update her da.. Nå etter og ha kjørt på våte veier i mer eller mindre en uke så er det ikke lenger noen knirkelyd å høre så virker som en foring eller noe har blitt tørr. Noen her med noen kjennskap til dette? Betyr dette også automatisk at denne delen som knirker er ødlagt og må skiftes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2011 Støtter Simen her. Jeg har nettopp skiftet komplett forstilling, med alle bærearmer og endeledd. Jeg har også fått en slik knirkelyd i skarpe humper (ikke farthumper) og eneste jeg ikke bytta var fjærbeinslager. Disse er heldigvis rimelige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2011 Når jeg hadde disse lydene så nøttet det ikke å bytte fjærbenslagrene (var kjøpt hos NBS). Julian: hvor kjøpte du dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2011 fjærbeinslager? har ikke kjøpt.. Om du mener forstillingskit , http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-control-arm-kit-density-line-oe-audivw-b5-a4s4passat-c5-a6s6-p-13856.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg har det samme problemet og jeg VET det er fjærbenslager. Bare husk å smør de inn med fett før du monterer. Den feilen gjorde jeg at jeg glemte. Så derfor ble de da fort tørre gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2011 Leste feil julian Monterte nye fra NBS og disse knirket, skal da ikke være nødvendig og sette dem inn med fett.... Mulig at det er forskjell fra gummien som NBS sine har og dem orginal delen fra Møller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2011 Bumper tråden litt. Jeg har også byttet til senkesett og byttet fjerbenslager, som består av to deler. Gummikloss og et lager. Disse gnaurer/knirker også når jeg legger over styringa helt. Delene kommer fra Meca. Delene ble ikke smurt inn da de ble montert, men kompisen som hjalp meg har aldrig satt inn disse med noe tidligere. Lurer på å kjøre på Meca å høre, men greit å vite om de skulle vært smurt i første runde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...