#1 Skrevet Mai 6, 2011 Klikk HER og le deg skakk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2011 Drømmejobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2011 Jeg lurer på hvordan sykefraværet er på den avdelingen... Men seriøst, dette kan da umulig være vanlig testing, jeg mener, hopping med Caravelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2011 Sett den flere ganger før, og den er like bra hver gang. En Caravelle som er laaangt oppi lufta er ikke hver dag en ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2011 Ja, den er garantert postet før, men fant ingenting når jeg søkte. Dessuten, den er verdt å se igjen:D 1:14 og T4en like etterpå er favorittene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2011 Biler testes faktisk sånn også, selv om det ser litt komisk ut. Fifth gear var for noen år tilbake på besøk hos Opel i tyskland hvor de kjørte på "villsvin" og inn i grusdunge bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2011 Hva pokker skal det å kjøre inn i en grusdunge bevise? Ikke er det hardt nok til å teste noen av deformasjonsplatene og ikke er det mykt nok til å se om bilen blir uskadet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2011 Fy søren, hvis bilene overlever det her, så må de da tåle norske veier:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2011 Fy søren, hvis bilene overlever det her, så må de da tåle norske veier:p Norske veier er værre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2011 Hva pokker skal det å kjøre inn i en grusdunge bevise? Ikke er det hardt nok til å teste noen av deformasjonsplatene og ikke er det mykt nok til å se om bilen blir uskadet.. Grusdungen brukes til å teste utløserterskelen på airbag hvis jeg ikke husker helt feil. Ellers regner jeg med at en del av de andre øvelsene i videoen går under kategorien stresstesting, for å framskynde slitasje på bilen og se etter evt. svakheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...