Kvalitetssjekk/voldtekt av Volkswagen

Anbefalte innlegg

Klikk HER og le deg skakk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmejobb :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan sykefraværet er på den avdelingen...

Men seriøst, dette kan da umulig være vanlig testing, jeg mener, hopping med Caravelle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett den flere ganger før, og den er like bra hver gang. En Caravelle som er laaangt oppi lufta er ikke hver dag en ser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den er garantert postet før, men fant ingenting når jeg søkte. Dessuten, den er verdt å se igjen:D 1:14 og T4en like etterpå er favorittene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler testes faktisk sånn også, selv om det ser litt komisk ut.

Fifth gear var for noen år tilbake på besøk hos Opel i tyskland hvor de kjørte på "villsvin" og inn i grusdunge bl.a.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pokker skal det å kjøre inn i en grusdunge bevise? Ikke er det hardt nok til å teste noen av deformasjonsplatene og ikke er det mykt nok til å se om bilen blir uskadet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy søren, hvis bilene overlever det her, så må de da tåle norske veier:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy søren, hvis bilene overlever det her, så må de da tåle norske veier:p

Norske veier er værre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pokker skal det å kjøre inn i en grusdunge bevise? Ikke er det hardt nok til å teste noen av deformasjonsplatene og ikke er det mykt nok til å se om bilen blir uskadet..

Grusdungen brukes til å teste utløserterskelen på airbag hvis jeg ikke husker helt feil.

Ellers regner jeg med at en del av de andre øvelsene i videoen går under kategorien stresstesting, for å framskynde slitasje på bilen og se etter evt. svakheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.