Hvor kjøpe sterkere clutch til Golf 1 GTI med VW020 girkasse?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en får kjøpt en clutsh som tåler litt mere enn original clutsh?

Og uten at en må legge igjen alt for mange tusen kr på dette.

Er til Golf 1 GTI med 020 kasse.

Linker/tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke velox motor er galne på priser altaå.. kjøpte glutch. Forsterka sachs, 2500kr mente jeg at jeg betalte for lamell og trykkpoate

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke velox motor er galne på priser altaå.. kjøpte glutch. Forsterka sachs, 2500kr mente jeg at jeg betalte for lamell og trykkpoate

Takker for tipset:)

Sendte de en mail i går og fikk svar innen en time.

Kjappe på å svare hvertfall da dette var kl 20.00 på en fredags kveld.

Hadde et håp på svar på mandag jeg.

Her er svaret:

Hei Mr. Bjørkvoll,

Sachs clutch med forsterket trykkplate. Kr. 2552,- eks. mva. Har bremset godt over 200HK med denne uten problemer. Har også fin kjørbarhet.

Clutchen er lagervare.

Så er stor sjanse for det blir en slik clutch

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen delenummere på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan varmt anbefale Velox, Kanon service.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen delenummere på denne?

Nei, men mener det er den samme som den du har fått tilbud på der. Et par år siden jeg kjøpte nå. var vell noe rundt 200hk og 333nm den tålte mener jeg å huske. Denne er bittelitt hardere enn original clutch, men når du har kjørt den i to dager føles den original ut så og si for det er så lite. Fantastisk clutch!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men mener det er den samme som den du har fått tilbud på der. Et par år siden jeg kjøpte nå. var vell noe rundt 200hk og 333nm den tålte mener jeg å huske. Denne er bittelitt hardere enn original clutch, men når du har kjørt den i to dager føles den original ut så og si for det er så lite. Fantastisk clutch!

Ok. Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan varmt anbefale Velox, Kanon service.. :)

Ja, fikk en mail uten like der de forklarte de forskjellige clutchene og hva de anbefalte. Etter jeg bestitle så hadde jeg clutchen innen 12 timer.. :) Kjempebra service der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble kjøpt Forsterka Sachs clutch, men ikke fra Velox da jeg fikk en kamerat til å kjøpe den direkte fra impotør da det ble litt billigere.

Men Velox hadde utrolig rask svartid og hadde ikke hatt noen problem med å handle med de ut fra inntrykket og anbefallingene jeg har fått av de:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.