#1 Skrevet Mai 6, 2011 Lufter problemet her før jeg begynner feilsøking. Gjelder passat vr6 95 mod. Sentrallåsen har vært helt død siden jeg kjøpte bilen. Men plutselig her så virker sentrallåsen når jeg låser igjen bilen. Men ingen reaksjon ved opplåsning. Sett at ledningene til venstre bakdør har dårlig kontakt. Kan dette lage problem for annet enn den døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2011 Hvis det er Vakumstyrt sentrallås er det vel ikke noen ledninger i det hele tatt i venstre bakdør. Om du mener at det kan være lekkasje i luftslangene, vil heller pumpa bare stå å jobbe konstant, ifbm at den ikke får bygd opp trykk/vakum nok til at den får signal om å stoppe. Tenker heller at det kanskje er triggern i døra som fusker, har du prøvd å låse bilen på passasjersiden heller? (vet ikke om det er trigger i den døra i det hele tatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2011 Hvis det er Vakumstyrt sentrallås er det vel ikke noen ledninger i det hele tatt i venstre bakdør. Om du mener at det kan være lekkasje i luftslangene, vil heller pumpa bare stå å jobbe konstant, ifbm at den ikke får bygd opp trykk/vakum nok til at den får signal om å stoppe. Tenker heller at det kanskje er triggern i døra som fusker, har du prøvd å låse bilen på passasjersiden heller? (vet ikke om det er trigger i den døra i det hele tatt) er samme om jeg prøver andre døra. Der tror jeg ikke den reagerer noen veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...