#1 Skrevet Mai 6, 2011 Noen som har erfaring fra biltemas dekkmaskin... hvordan er den på større alu felger med lavprofil dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205170 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205170 ja ok det , men den omtaler fint lite erfaringer med biltemas dekkomlegger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2011 Står nå noen ord da.... Biltema sin funker helt greit, har lagt om 18" på den og det gikk bare fint, et par dekkspaker og en kompis så går det som en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2011 hm ok.. vel skal jeg kjøpe en maskin til over 8000 ville det vært artig om noen mer utfyllende erfaringer.. men får høre litt på biltema og ellers litt rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2011 jeg kan vel oppdatere tråden her med en liten tilbakemelding på biltemas dekkmaskin. helt kurrante maskiner, tviler det er nevneverdig forskjell på denne mot andre leverandører sine maskiner i samme pris leie. la om både 17 og 18" dekk med 40 profil. uten hjelpearm. litt ekstra mas og holde dekket nedenfor på 18 " da men gikk fint med hjelp av ei "skrutvinne" blir vel å lage ei hjelpearm til den om ikke så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2011 Takk for tilbakemelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2011 Har ikke direkte erfaring med biltema maskin, men en lignende. grei maskin for små dekk, men elendig på større dimensjoner grunnet armen som blir litt for myk. Ved stor belastning av feks. 18" tar løpe hjulet på armen borti felgkanten, som ikke er akseptabelt for min del. Mye bedre med maskin som har fast arm som kun har regulering på hvor lavt armen skal gå ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2011 Har ikke direkte erfaring med biltema maskin, men en lignende. grei maskin for små dekk, men elendig på større dimensjoner grunnet armen som blir litt for myk. Ved stor belastning av feks. 18" tar løpe hjulet på armen borti felgkanten, som ikke er akseptabelt for min del.Mye bedre med maskin som har fast arm som kun har regulering på hvor lavt armen skal gå ned. ja man får det man betaler for slik sett. det er jo et sammenligningsgrunnlag i forhold til prisnivå forhandlere mellom. når det viser seg at biltemas maskin er like god som en annen forhandler i samme nivå. (uten direkte erfaring med andre forhandlere sine maskiner.. andrehånds ) en kan sikkert betale 100 000 for en rå dekk maskin, men dette var i 10 lappers klassen. da må jeg si bil temas maskin holder mål i den klassen. at jeg kunne legge om mine 18" med 40 profil uten merker er kjempefint, kjappest sikkert ikke. mindre felger virker den helt flott, litt mer tålmod å forsiktighet på 18" er helt akseptabelt på et ikke profft nivå. i tillegg er det fullt mulig å spare seg kostnaden med hjelpe arm , da det lett kan bygges en "hjelpearm" på egen hånd om en er litt fingernem :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2011 Er selvfølgelig alt etter hvor mye man skal bruke dette Holder selv på med litt salg av dekk, så da har jeg behov for litt bedre kvalitet.Blir fort lite lønnsomt for min del ved skader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...