#1 Skrevet Mai 7, 2011 Var ute å kjørte i går, så låste plutselig bare blinklysreleet seg. Måtte ta ut sikringa for å unngå å kjøre rundt som et juletre, da alle blinkelys rundt hele bilen bare låste seg i solid grønt. Prøver man å ta ut/inn sikringa, så låser blinkelysa seg bare på nytt etter 1-2 klikk. Dette skjer også ved bruk av nødblink, eller når man aktiverer låsesystemet som skal få bilen til å blinke en gang Tenkte å komme til releet og sjekke om jeg ser noe feil der - noen som vet i detalj hvor dette ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2011 Nødblinkbryteren din er blinklysrelet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2011 Derfor det høres ut som jeg sitter med releet i fanget Jeg antar at det er ødelagt da. Har prøvd å banke på den brytern, og oppå, men det hjelper ikke. Må bare kjøre uten sikringa for nødblink, eller så låser det seg bare på. Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...