#1 Skrevet Mars 17, 2005 Halla! Har nettopp kjøpt meg ny bil. En VW Golf GTI 2000 modell . Kunne tenkt meg noen synspunkter på enkelte ting. Skulle ha senka bilen. Skal jeg da ha 40 eller 60 senking? Hadde 40 på min forrige golf 3 og det ble sånn allright, men lurer kanskje på at 60mm blir perfekt? Her er det sikkert mange som har peiling. Kanskje t.o.m. bilder og anbefaling av type senkesett? På bilen står det nå 17" felger, men kommer til å bytte ut disse til 18". Kom gjerne med forslag til felger også. Nå er ikke dette et møst, men er litt glad i kant Ellers så kunne jeg tenkt meg styling på denne bilen. Ikke masse dilldall, men en mer clean-look slik som på bildene som jeg sender med. Kan eier eller noen som vet hva slags styling dette er sende meg PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2005 Det sitter i alle fall Rieger frontleppe og Rieger sideskjørt på den bilen. Og Hella baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2005 Det er i hovedsak bodykiten jeg er interresert i. I og med at emblemfri grill og lykter er bytta på den jeg har kjøpt. Noen som kan si meg hvor mye denne er senka da? Ser jo ut som det er noe slikt jeg er på utkikk etter. Det er sportsunderstell på bilen, så da er bilen senka originalt? Må spørre litt jeg, har aldri eid en GTI før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2005 Står litt om den her Mener det sto KW gewinde på den så det er ikke godt å si hvor mye den er senket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2005 Står at den er senket 60/40. Bør jeg bytte dempere også samtidig? Ingen som kan svare meg på om den er senket fra fabrikk? Har ikke fått bilen på gården enda, men det blir i løpet av lørdags natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...