#1 Skrevet Mai 7, 2011 Hei! Jeg har et problem med begge dørene forran, spesielt på førersiden. De henger litt mer ned en normalt tror jeg, for når jeg skal lukke dørene, så ser jeg at vinduskarmen har ca 1 cm klaring øverst, pluss at gummien skraper i bilen øverst på kanten. Så må ta i litt for å lukke dørene. Er det en måte å justere dette på? Håper noen forstår! =) Christian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2011 Typisk årsak er slitte hengsler, er ikke stort å justere så vidt jeg vet, alternativet er nye hengsler. Sent from my iPhone using Tapatalk Frode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2011 Ta tak i bakkant av døra og prøv og løft den opp litt. Er det slark der er hengslene dinne ferdige: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2011 Prøvde å løfte de opp litt, ble smule bedre. Så er vel hengslene som synger sitt siste vers ja. Takk for svar! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...