#1 Skrevet Mai 7, 2011 Tja, tittelen sier vel sitt... Et par jeg tok før avreise: Tok ikke så mange bilder på treffet, men noen ble det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2011 Knipset et par jeg også: Var mye kule biler jeg ikke har noen gode bilder av heller, men det kommer vel forhåpentligvis i tråden etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2011 Der var den Lupoen ja! Skikkelig søtsak! =) Den stakk av før jeg fikk fisket frem kameraet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2011 Der var den Lupoen ja! Skikkelig søtsak! =) Den stakk av før jeg fikk fisket frem kameraet... Måtte hjem til kids Skal til Halden imorgen med den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2011 Her er noen fra meg (knipsa i RAW fant jeg ut når jeg kom hjem så det ble en kjapp fiks i Picasa ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2011 Her er et bilde fra meg, resten finner man her: http://www.autobloggen.net/?p=3203 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2011 Noen uredigerte (dog med hvite skilt, der det trengtes): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2011 Bimmern i bakgrunn. Dere måtte rydde parkeringsplassen for søppel før treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2011 Artig måte å se det på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2011 Filmet litt og resultatet er her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...