Noen spm. ang. montering av coilovers, 3bg

Anbefalte innlegg

I bunnen av originalfjærene bak lå en slags pute. Skal den være på eller taes bort?

Skal justeringsskruene på bakfjærene være oppe eller nede?

Hvordan måles det når settet er tüv-godkjent 40-75mm? Vil vite at jeg har det innenfor det til besøk hos SVV.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I bunnen av originalfjærene bak lå en slags pute. Skal den være på eller taes bort?

Skal justeringsskruene på bakfjærene være oppe eller nede?

Hvordan måles det når settet er tüv-godkjent 40-75mm? Vil vite at jeg har det innenfor det til besøk hos SVV.

justeringen skal vere nede.tar bort den gummien nede..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg prøvde uten puten først, men da ble liksom fjæren stående på skrå på justerings-tingen :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg prøvde uten puten først, men da ble liksom fjæren stående på skrå på justerings-tingen :confused:

ja da hadde du ikke truffet rett, kan stå litt på skrå helt til du slepper den ned på bakken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan da truffe rett? Ja jeg må ha det inn med teskje da jeg ikke trodde det var så mange måter å gjøre det på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den nedre ringen kan vere litt trang når den ska over justeringen så når du slepper den ned så kommer den på plass..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ok, får bare prøve igjen i morgen da. Jeg synes det så veldig greit ut med den gummiputen der jeg da men hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ok, får bare prøve igjen i morgen da. Jeg synes det så veldig greit ut med den gummiputen der jeg da men hehe

har de putene oppe men ikke nede på min,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har de oppe også. Men er det egentlig noen grunn til å ta bort putene nede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har de oppe også. Men er det egentlig noen grunn til å ta bort putene nede?

hmmm da spør du godt,, syntes justering skruen sto bedre å så kan mann senke mer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg trenger å senke mer, så kanskje det kan være sånn da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja så lenge justeringen står skikkelig så ser jeg ikke noe problem i det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja så lenge justeringen står skikkelig så ser jeg ikke noe problem i det...

Det er jeg ganske sikker på den gjør. Som sagt tidligere, så synes jeg den stod bedre slik :)

Tusen takk for hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen problem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.