#1 Skrevet Mai 7, 2011 I bunnen av originalfjærene bak lå en slags pute. Skal den være på eller taes bort? Skal justeringsskruene på bakfjærene være oppe eller nede? Hvordan måles det når settet er tüv-godkjent 40-75mm? Vil vite at jeg har det innenfor det til besøk hos SVV. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2011 I bunnen av originalfjærene bak lå en slags pute. Skal den være på eller taes bort? Skal justeringsskruene på bakfjærene være oppe eller nede? Hvordan måles det når settet er tüv-godkjent 40-75mm? Vil vite at jeg har det innenfor det til besøk hos SVV. justeringen skal vere nede.tar bort den gummien nede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2011 Ja jeg prøvde uten puten først, men da ble liksom fjæren stående på skrå på justerings-tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2011 Ja jeg prøvde uten puten først, men da ble liksom fjæren stående på skrå på justerings-tingen ja da hadde du ikke truffet rett, kan stå litt på skrå helt til du slepper den ned på bakken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2011 Hvordan da truffe rett? Ja jeg må ha det inn med teskje da jeg ikke trodde det var så mange måter å gjøre det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2011 den nedre ringen kan vere litt trang når den ska over justeringen så når du slepper den ned så kommer den på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2011 Hmm.. Ok, får bare prøve igjen i morgen da. Jeg synes det så veldig greit ut med den gummiputen der jeg da men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2011 Hmm.. Ok, får bare prøve igjen i morgen da. Jeg synes det så veldig greit ut med den gummiputen der jeg da men hehe har de putene oppe men ikke nede på min,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2011 Ja jeg har de oppe også. Men er det egentlig noen grunn til å ta bort putene nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2011 Hmm.. Ok, får bare prøve igjen i morgen da. Jeg synes det så veldig greit ut med den gummiputen der jeg da men hehe Ja jeg har de oppe også. Men er det egentlig noen grunn til å ta bort putene nede? hmmm da spør du godt,, syntes justering skruen sto bedre å så kan mann senke mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2011 Jeg tror ikke jeg trenger å senke mer, så kanskje det kan være sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2011 ja så lenge justeringen står skikkelig så ser jeg ikke noe problem i det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2011 ja så lenge justeringen står skikkelig så ser jeg ikke noe problem i det... Det er jeg ganske sikker på den gjør. Som sagt tidligere, så synes jeg den stod bedre slik Tusen takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2011 ingen problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...