#1 Skrevet Mai 8, 2011 som sagt i tittelen så har jeg problemer med lysene mine. Bilen jeg har er en Audi A4 b6 03 mod som har bi-xenon. det som skjer er at når jeg bare er ute og kjører så kan det ene lyset slutte å virke, og så kommer det til slutt igjenn. dette skjer på begge sidene helt uavhenging, og noen ganger samtidlig. Er det flere som har noen erfaringer om hva som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 Utenom at jeg skal utale meg for mye, men sjekket om det er dårlig kontakt noe sted ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2011 lysbryter?...vagcom?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2011 har sjekket om dålig kontakt, men finner ikke noe i pluggen/kontakten på lykta. Har ikke sjekket bryteren, men kan ikke se for meg at feilen ligger der når det er så og si bare en lykt som går om gangen. Hva du mener når du mener vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2011 Han mener sikkert det med å sjekke feilkoder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2011 ok, mener jeg har en som kan sjekke for meg. skader jo ikke å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...