#1 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å få til et bilpleie kurs/demonstrasjon med en representant fra Autoglym Ila våren. Men jeg tenkte å lufte det litt først for å se om det er noen interesse for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg er interessert, har lyst til å lære med dette skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 Er ikkje dumt med litt tips og triks ! Så dette høres jo kjekt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2011 ja det hadde vært skoj;) dersom det ikke koster for mye da:( harkje verdens beste økonomi som student... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2011 Blir det noe av dette, eller er det for få interesserte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2011 Blir det noe av dette, eller er det for få interesserte? Tror ikke dette blir noe av i første omgang pga litt lite tilbakemeldinger og ikke minst det at han som skulle ha dette har en litt full kalender fremover. Men om det er flere som er interessert i dette så er det bare å melde i fra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2011 Kan være int i dette om det ikke krasjer med jobb :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...